Компанија Вода Вода саопштила је да је почела да испоручује воду за домаће тржиште и тржишта у региону у новој амбалажи на којој је етикета на ћирилици, желећи тако да подстакне очување тог писма, али и да изађе у сусрет жељама великог броја потрошача. Том приликом представници удружења су посетили компанију Вода Вода и разговарали са власником и директором маркетинга.

„Као домаћа компанија, осећамо велику одговорност да дамо додатни допринос чувању наше традиције“, изјавио је креатор бренда „Вода-вода“ и власник компаније Војин Ђорђевић. „Вода-вода“ потиче из Бање Врујци, са дубине од 605 метара, флашира се на извору без икакве обраде и носилац је сертификата НСФ, чиме је сврстана у ред најпрестижнијих вода на свету. У наредном периоду можемо очекивати и масовнију кампању на једином српском писму. Желимо им много среће на тржишту и подржавамо овакво друштвено одговорно понашање ,које је у задње време све учесталије. Идемо даље.

Д.М.